Τα παρακάτω άρθρα μου δημοσιεύονται στα portals με τα οποία συνεργάζομαι και ενδεικτικά παραθέτω ένα link πρόσβασης:

 

Ποια η σημασία της χρονικής λήψης και της σωστής δόσης στα δύο βασικά μακροθρεπτικά συστατικά, τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες, στην αποκατάσταση ενός αθλητή αντοχής;

Το κομμάτι της αποκατάστασης μετά από κάθε προπόνηση, επηρεάζει την απόδοση κάθε αθλητή αντοχής! Υδατάνθρακες και πρωτεΐνη...2 από τα σημαντικότερα στοιχεία της αποκατάστασης! 

 

 

Τι είναι η διαλειμματική νηστεία και κατά πόσο αξίζει

Πολύς ντόρος γίνεται τελευταία με τη λεγόμενη διαλειμματική νηστεία»! Είναι μια νέα τάση, που πολλοί θέλουν να δοκιμάσουν! Πάμε να την γνωρίσουμε και να δούμε αν όντως αξίζει τον χαμό που έχει προκαλέσει!

 

 

 

Λίστα με 10 υγιεινές τροφές για όσους γυμνάζονται

Αν είσαι από εκείνους που έχουν εντάξει τη γυμναστική στη ζωή τους, από επιλογή αποτελώντας μέρος της καθημερινότητας τους, τότε σίγουρα σε ενδιαφέρει μια λίστα με 10 τροφές που θα σε γεμίσουν με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, ώστε να προσφέρεις στο σώμα σου την ενέργεια, την πρωτεΐνη, τα μέταλλα, τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται! 

 

 

Είναι το σοκολατούχο γάλα το ιδανικό μεταπροπονητικό ρόφημα;

Το μόνιμο πρόβλημα των περισσότερων αθλητών είναι τι μπορούν να καταναλώσουν μετά την προπόνηση, ώστε να πετύχουν σωστή αναπλήρωση των αποθεμάτων που χρειάζεται το σώμα τους, μέχρι την επόμενη προπόνηση. Ας δούμε τι ισχύει για το σοκολατούχο γάλα?!

 

 

Πως μπορώ να πάρω κιλά, χωρίς να πάρω λίπος;

Το κυρίαρχο ζητούμενο των ατόμων που ασχολούνται με δυναμικά αθλήματα είναι το πως θα αυξήσουν τη μυϊκή τους μάζα. Για να υπάρξει μυϊκή αύξηση, θα πρέπει η πρωτεϊνική σύνθεση να υπερβαίνει τον καταβολισμό των πρωτεϊνών. Διαβάστε στο άρθρο που ακολουθεί!

 

 

 

Οι 10 βασικές αρχές μιας σωστής διατροφής για απώλεια λίπους

Τι ζητάει ο κάθε διαιτώμενος; Να χάσει λίπος! Αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος όποιου μπαίνει σε προσπάθεια απώλειας βάρους… θέλει να στεγνώσει (απώλεια λίπους) και όχι να αφυδατωθεί (απώλεια υγρών)! Για αυτό το λόγο δείτε κάποιες βασικές διατροφικές αρχές στο άρθρο που ακολουθεί!

 

 

 

Πως μπορώ να χάσω εύκολα μισό έως ένα κιλό ανά εβδομάδα ;

Όσο ο καιρός περνάει και μπαίνουμε στην άνοιξη, ακόμη και οι πιο διστακτικοί που δεν έχουν ακόμη αποφασίσει στο 100% να ξεκινήσουν διατροφή και άσκηση, δειλά δειλά θα αρχίσουν να το σκέφτονται!
Είναι πολλά τα κίνητρα της απώλειας βάρους, με πιο σημαντικό πάντα το κομμάτι της υγείας. Αφού λοιπόν κάποιος το αποφασίσει, καλούμαστε να ορίσουμε ποια θα είναι η ιδανική απώλεια βάρους για ένα διαιτώμενο! 

 

 

 

Διατροφή: Θέλω να αρχίσω…αλλά είμαι άσχετος

Και έρχεται η στιγμή που αυτό που άκουγες τόσα χρόνια γύρω σου, θέλεις να το δοκιμάσεις κι εσύ! 
Σου είπαν ότι είναι «θέμα διατροφής…» οπότε έφτασε η ώρα να το δοκιμάσεις!

 

 

 

Λάθη στην αερόβια άσκηση και αποτυχία «στεγνώματος»

Πολλοί αθλούμενοι παραπονιούνται συχνά ότι κάνουν διάδρομο για μία ολόκληρη ώρα, πολλές φορές και αρκετές φορές την εβδομάδα, αλλά έχουν σταματήσει να βλέπουν διαφορές στη μορφολογία του σώματος τους. Τι κάνουν λάθος; Τι φταίει; 

 

 

 

Ποια λάθη παρεμποδίζουν την απώλεια βάρους και λίπους στους αθλητές/αθλούμενους;

Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να παρακολουθούμε πολλούς αθλητές και αθλούμενους οι οποίοι καταβάλουν πραγματικά φιλότιμη προσπάθεια για να μειώσουν το σωματικό τους λίπους ή αλλιώς όπως συχνά λένε «να στεγνώσουν» αλλά να μην τα καταφέρνουν. Τι μπορεί να φταίει; Διαβάστε στο άρθρο μου!

 

 

 

Είναι εφικτή η απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα, μόνο με την άσκηση;

Όταν κάποιος ξεκινάει κάποιο πρόγραμμα διατροφής με σκοπό την απώλεια βάρους, φυσικά και τον ενδιαφέρει ότι πιο γρήγορο και ότι πιο εύκολο. Γι’ αυτό και συχνά εμείς οι διαιτολόγοι δεχόμαστε ερωτήσεις σχετικές με αυτό, μια από αυτές είναι αν αυτό είναι εφικτό χωρίς διατροφή ή δίαιτα όπως πολλοί λένε και μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την άσκηση; Για διαβάστε στο άρθρο μου τι ισχύει!

 

 

 

Διατροφικές στρατηγικές σε συνδυασμό με την προπόνηση για απώλεια σωματικού λίπους

Υπάρχουν αρκετές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με την προπόνηση και προάγουν την απώλεια λίπους. Στο άρθρο μου θα αναφερθώ σε μερικές από αυτές! Δοκιμάστε τι σας ταιριάζει ώστε επιτέλους να επιτύχετε το πολυπόθητο "στέγνωμα".

 

 

Τραφείτε σαν αθλητής

Ειδικά όσοι γυμνάζεστε συστηματικά, οφείλετε να γνωρίζετε ορισμένα βασικά διατροφικά θέματα! "Πόση πρωτεϊνη χρειάζομαι, τι συμβαίνει όσον αφορά τα ενεργειακά ποτά και την προπόνηση, πρέπει να τρώω κάτι πριν την προπόνηση...;" και τόσα άλλα ερωτήματα σας σε αυτό το άρθρο παίρνουν απάντηση! Διαβάστε το!

 

Μπορείτε νa ακολουθήσετε τη σελίδα μου στο Facebook και να λαμβάνετε ενημέρωση γύρω από διατροφικά θέματα. Πατήστε εδώ